УВАГА!!! ДІЄ НОВИЙ ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ ДІТЕЙ ДЛЯ ЗАРАХУВАННЯ ДО ЗДО СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ!..
Для ефективного функціонування під час виконання певних завдань дитині необхідна здатність підтримувати контрольоване положення тіла під час статичних занять (нерухомих), наприклад, сидячі за столом або наступаючи на бордюр і динамічних (рухливих) занять, наприклад, під час рухливих ігор чи бігу або їзди на велосипеді. Під час фізкультурних занять з дітьми з особливими освітніми потребами інструктор з фізкультури Анжеліка Аршавська цім навичкам приділяє важливу увагу, бо дітям з особливими потребами утримання рівноваги часто є дуже складним завданням. В програмі фізичного розвитку дітей з ООП в “Дивосвіті” рухова координація та баланс допомагають інклюзивним здобувачам освіти розвинути свої рухові навички, які є важливими для здійснення ними повсякденних дій. Впевненість у володінні своїм тілом створює у дітей з ООП позитивний емоційний досвід, що створює покращення їх самопочуття та самовідчуття.
Рухова активність може бути складним джерелом для інклюзивних дітей, тому під час таких занять обов’язкова підтримка у співпраці з асистентом вихователя (Поліна Коломієць, Наталія Мішагіна, Вікторія Орлова), бо спільна діяльність передбачає інтеграцію зусиль для досягнення спільної мети. Вправи вводяться поступово, починаючи з розвитку статичної рівноваги де завдання більш нейтральні й зручні, а потім здійснюється перехід до більше складних завдань з розвитку динамічної рівноваги. Допомога засобами освітнього напрямку потрібна дитині не менше, а в багатьох випадках навіть більше, ніж медична й тому дитині з ООП важно розвиток наявних вмінь для застосовування в реальному житті.