Заняття з пошуково-дослідницької діяльності з використанням STREAM-освіти  у логопедичній групі старшого дошкільного віку “Зірочки” 

"На допомогу Фіксикам"

Одним із ефективних засобів впровадження STREAM-освіти є дитяча пошуково-дослідницька діяльність. 

Експериментування позитивно впливає на емоційну сферу, розвиток творчих здібностей дитини. Під час такої діяльності дошкільники мають змогу отримати реальні уявлення про різні сторони досліджуваного об'єкта, його взаємини з іншими об`єктами і з середовищем існування. Під час експерименту збагачується пам`ять дитини, активізуються її розумові процеси, адже постійно виникає потреба здійснення операцій аналізу та синтезу, порівняння і класифікації, узагальнення та екстраполяції. 

Тому, у логопедичній групі старшого дошкільного віку “Зірочки”, вихователем, Наталією Кузьмичовою, було проведено захоплююче заняття з пошуково-дослідницької діяльності з використанням STREAM-освіти "На допомогу Фіксикам". Метою заняття було розширити уявлення дітей про те, де «живе» електрика та як допомагає людині; поглибити знання про правила безпечної поведінки біля ліній електропередачі; збагатити знання дітей про електроприлади, закріпити правила безпечної поведінки з електроприладами у побуті;  ознайомити дітей із причиною появи статичної електрики. Вихователем, Наталією Кузьмичовою, були створені  умови для розвитку пізнавального інтересу до дослідницької діяльності, що сприяє формуванню наукового світогляду.

Яскравий, емоційний відгук дітей, супроводжувався під час виконання експериментальної діяльності, що дозволило  активізувати розумову активність дітей, вміння спостерігати, аналізувати, робити висновки;  поглибити  допитливість до пізнання навколишнього світу.