Проєкт “Пробудження весни” (освітній напрям “Природничі науки, або подорож Всесвітом” за програмою “STREAM-освіта, або стежинки у Всесвіт”) 

Проєкт “Пробудження весни” 

(освітній напрям “Природничі науки, або подорож Всесвітом” за програмою “STREAM-освіта, або стежинки у Всесвіт”). 

Група середнього дошкільного віку “Чарівники”.


Весна — чудова пора року. З приходом весни все навколо змінюється на краще. Кожен день сповнений чудових перетворень, що відбуваються на наших очах. Перші ознаки весни — сонце починає гріти сильніше, повітря стає тепліше, дні довше, а ночі коротше. В цю пору оживає природа, веселіше співають пташки, набубнявілі бруньки верби нагадують, що скоро Великдень.

Вихованці групи середнього дошкільного віку “Чарівники” здійснили захопиву подорож-спостереження за пробудженням бруньок на гілочках бузку.  На протязі двох тижнів діти разом з вихователями спостерігали за ростом та розвитком бруньок. Для проєкту використали гілочки бузку які були зрізані з обрізаних гілок після санітарної обрізки куща. Діти мали змогу обрати собі гілочку, яка їм сподобалась, помістити її у стаканчик, налити водички та поставити прапорець поряд зі своєю гілочкою. Разом з вихователем вирішували проблемні питання: “Які умови потрібні для того, щоб розпустились листочки?” (вода, тепло, сонце), “Яке місце для цього краще обрати?”; розмірковували “Чи виросте з гілочки кущ, якщо посадити в грунт?”.

День за днем діти з цікавістю спостерігали у якої гілочки з`явились перші листочки, перші початки квіточок. Шукали на гілочках ознаки появи корінців. На занятті з образотворчого мистецтва (ліплення) зобразили свою гілочку у техніці пластилінографія.