Stream-майстерня у Слобожанському «Дивосвіті»

 

Самоосвіта педагога – це провідна форма вдосконалення професійної компетентності, що полягає в засвоєнні, оновленні, поширенні й поглибленні знань, узагальненні досвіду шляхом цілеспрямованої, системної самоосвітньої роботи, спрямованої на саморозвиток та самовдосконалення особистості, задоволення власних інтересів і об’єктивних потреб освітнього закладу. Педагоги Слобожанського «Дивосвіту» постійно підвищують свою фахову компетентність, адже впроваджують новий напрям освіти – STREAM. Так, рішенням педагогічної ради було створено «STREAM-майстерню», куратором якої призначено вихователя – Регіну ІВЧЕНКО.

27 лютого проведена вже третя STREAM-майстерня, яка зібрала у коло всіх педагогів Слобожанського «Дивосвіту» для здійснення подорожі Всесвітом у світ природничих наук  (за освітнім напрямом – SCIENCE). Потреба розширення кола здоров’язбережувальних технологій, технологій для розвитку нейропластичності мозку, сучасних освітніх технік на сьогодні дуже актуальна.

Під час майстер-класів учасники поглибили свої знання у таких напрямах, як китайська народна медицина (практикували авторську оздоровчу казку «Дружні їжачки» для опрацювання самомасажу-просткування), японська радіо-гімнастика (Radio Taiso), Bal-A-Vis-X (Balance-Auditory-Vision-eXercises) Біла Хуберта. Також Регіна Володимирівна ознайомила педагогів з японською філософією «Ікіґай та Ічіго-ічіє», яка дає пізнання людям про цінність часу, миті, зустрічі та можливості. У пошуку власного «Ікіґай» треба починати з малого, звільняти себе від напруги, віднаходити гармонію і стійкість, радіти малому та бути тут і тепер. 

Вихователь Анастасія ЛАХТЮК представила авторські відеорепортажі групи «Мрійники» з впровадження традиційних оздоровчих зустрічей, хвилинок-розвантажень, практикування розтяжок, нейровправ, руханок, використання масажерів Су-Джок, масажних м’ячиків.

Вихователь-логопед Яна КІШКІНА презентувала основи впровадження роботи з кінезіологічними м’ячиками та мішечками, синергію здоров’язбережувальних та освітніх технологій, використанням у роботі балансувальних дошок, балансирів Більгоу. 

Сучасна освіта має бути спрямована не на подачу дітям окремих знань з різних галузей, а на їх інтеграцію. Саме за цієї умови у дошкільників формується цілісна картина світу, а головне – здатність застосовувати набуті знання та вміння у різних життєвих ситуаціях. Тож ми, педагоги  Слобожанського «Дивосвіту», розвиваємо здібності дітей до точних та гуманітарних наук саме в тісному взаємозв’язку – це головна мета роботи «STREAM-майстерні». Функціонування такої майстерні не тільки підвищує фахову компетентність педагогів ЗДО, а й згуртовує педагогічну спільному освітньої установи та позитивно впливає на психологічний стан і ментальне здоров’я, що наразі є в пріоритеті.