«Хай панує у світі доброта»

Тематичне інтегроване заняття комбінованого типу у поєднанні психології та фізкультури 

для груп середнього і старшого дошкільного віку

    Головна душевна цінність людини - це доброта. Так важливо в наш неспокійний час, якомога частіше звертатися до доброти, закликаючи її в скрутну хвилину, виховуючи в дітях саму сутність добра, формуючи в них моральні аспекти характеру. Саме доброта допоможе маленькій людині зорієнтуватися в складних ситуаціях, привернути до себе увагу оточення, розкритися всім потенційним можливостям і цінностям душі. 

    З метою навчити дітей дошкільного віку розуміти свій фізичний і психічний стан, пов'язувати його з настроєм та станом здоров'я,  сприяти збагаченню емоційної чутливості, для підтримки у малят життєрадісного настрою та бажання бути здоровим в ЗДО “Дивосвіт” психологом Галиною КОБЗАРЬ і інструктором з фізкультури Анжелікою АРШАВСЬКОЮ проведено тематичне інтегроване заняття комбінованого типу у поєднанні психології та фізкультури “Хай панує у світі доброта”.

    Вихованцям середнього і старшого дошкільного віку було запропоновано розпізнати настрій мешканців казкового лісу за допомогою піктограм та знайти спосіб для покращення психологічного стану у звірят. Перебуваючи в дитячому соціумі, діти не можуть бути замкнутими у своєму «маленькому світі», вони спілкуються з однолітками й вчаться ділитись з друзями іграшками, взаємоповаги, турботи, усвідомлення цінності добра. 

    Впродовж заняття тематичні рухливі ігри розвивали у здобувачів освіти вміння співпрацювати з однолітками. Виховувати турботливе ставлення один до одного і доброзичливість допомогла зарядка “Привітання”, яка є авторською розробкою інструктора з фізкультури Анжеліки АРШАВСЬКОЇ.

    Психолог Галина КОБЗАРЬ вчила вихованців ЗДО “Дивосвіт” вмінню свої сердечка наповнювати добрими справами під час психологічної гри «ТАК» чи «НІ». Бути щедрими на гарні слова допомогла психогімнастика “Коло позитивного настрою”, де діти поділилися своїми позитивними відчуттями, передаючи їх один одному, через долоньки та посмішки. А кожноденний настрій  психолог запропонувала дошкільнятам підвищувати за допомогою психоформули: “Ми – здорові! Ми – веселі! Ми – щасливі!”