УВАГА!!! ДІЄ НОВИЙ ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ ДІТЕЙ ДЛЯ ЗАРАХУВАННЯ ДО ЗДО СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ!..
Вихованці логопедичної групи старшого дошкільного віку "Зірочки" разом з вихователями Анною КАКАРЕКОЮ, Наталією КУЗЬМИЧОВОЮ, логопедом Яною КІШКІНОЮ, помічником вихователя Ольгою БОНДАРЕНКО та садівником Ксенією РЕШЕТНЯК завершили захопливий овочевий STREAM-проєкт "Грядка знань: садимо, спостерігаємо, досліджуємо".
Метою проекту є створення умов для розвитку допитливості, спостережливості та практичних умінь дітей у процесі вивчення росту рослин. Сприяння усвідомленню взаємозв’язку між природою, людиною і працею. Виховання любові до землі та екологічної свідомості.
У зимовий період у приміщенні було організовано роботу з вирощування рослин. Діти висаджували насіння гороху та квасолі, створюючи власний міні-город. У процесі роботи вони спостерігали за ростом і розвитком бобових культур, вчилися правильно доглядати за рослинами.
Завдяки турботливому ставленню дітей рослини добре розвивалися та дали врожай. Кожен мав змогу скуштувати власно вирощений урожай.
Навесні малята із великим натхненням долучилися до роботи на городі: вони саджали ячмінь, капусту та баклажани, власноруч клали насіння у землю, обережно поливали грядки й дбали про свої маленькі рослинки.
Протягом весни та літа діти спостерігали, як із маленької зернини виростає зелена рослина, як вона тягнеться до сонечка та змінюється щодня. Малята із цікавістю обговорювали, що потрібно рослинам для росту — вода, тепло, світло і турбота людини.
Разом із вихователями малята вивчали, як виглядають овочі над землею та під землею.
А восени настав найочікуваніший момент — збір урожаю! З неабияким захопленням діти збирали плоди своєї праці, розглядали овочі, порівнювали їх за формою, кольором, розміром.
Особливу увагу приділено й розвитку мовлення: під час занять із логопедом діти називали овочі, складали про них речення, грали у мовленнєві ігри, відгадували загадки, тренуючи вимову та поповнюючи свій словниковий запас.
Звісно, не обійшлося і без творчих робіт.
Такий проєкт не лише розвиває пізнавальний інтерес, спостережливість і допитливість дітей, а й формує у них бережливе ставлення до природи, розуміння важливості праці людини та любов до рідної землі.