« Конфлікт – мистецтво взаємодії»
«Конфлікт» — маленьке слово, а скільки різних думок, асоціацій і навіть емоцій, здатне викликати! Якщо прислухатися до себе, до того, як реагуємо на нього стикаємося з тим, що реакція може бути відверто негативна. Адже у більшості людей конфлікт асоціюється з непорозумінням, роздратуванням, сваркою, образою. Але чому конфлікт сприймається як щось негативне? Чи не тому, що не завжди виходить гідно вийти з конфліктної ситуації, не наговорити зайвого, не зробити боляче опоненту?
Найкращій спосіб опанувати знання та навички безконфліктного спілкування за короткий час - тренінг. 12 квітня 2024 року в ЗДО «Дивосвіт» відбувся тренінг з педагогами « Конфлікт – мистецтво взаємодії». Під час тренінгу учасники мали можливість:
1.Усвідомити конфлікт як природній стан процесу спільної діяльності, зрозуміти причини конфліктів.
2.Розглянути позитивні й негативні сторони конфлікту.
3.Засвоїти конструктивні стратегії вирішення конфліктів і механізми їх застосування.
4. Поглибити розуміння зв’язку спілкування й конфлікту.
Конфліктна ситуація спонукає людей до вирішення важливих проблем, до розуміння, до пошуку шляхів задоволення своїх бажань з урахуванням інтересів іншої людини. Згода — наслідок вдалого подолання конфлікту, коли немає переможців і переможених, ображених і незадоволених. Щиро віримо, що здобуті навички та знання будуть міцним фундаментом для безконфліктного спілкування наших учасників.