«Сміття ми розділяємо – нашу Землю захищаємо»

Комбіноване тематичне заняття з екологічного та сталого розвитку з елементами дослідницької  діяльності  та ручної праці

у логопедичній групі

старшого дошкільного віку

“Зірочки”

 «Сміття ми розділяємо – нашу Землю захищаємо».

 

Щороку, 18 березня, весь світ відзначає «День переробки та  сортування сміття».  Проблема сміття і відходів різних видів є досить серйозною проблемою сучасності. Ще не так давно за історичними мірками люди і зовсім не замислювалися про сміття – практично все сміття можна було переробити. Сьогодні ж ситуація дещо змінилася, оскільки з’явилися нові види матеріалу, які не підлягають швидкій переробці. Крім того, людство стало більш тремтяче ​​ставитися до навколишнього середовища, і це правильно, адже дуже складно передбачити, як відповість нам природа на наші постійні спроби її експлуатувати.

 Тому до  «Дня переробки та сортування сміття», з метою поглиби та розширити знання дітей з проблем пов’язаних з екологією у  природному довкіллі, необхідністю будування сміттєпереробних заводів та сортування сміття, вихователем,  логопедичної групи старшого дошкільного віку “Зірочки”  Наталією Кузьмичовою, було проведено цікаве, комбіноване тематичне заняття з екологічного та сталого розвитку з елементами дослідницької  діяльності  та ручної праці на тему «Сміття ми розділяємо – нашу Землю захищаємо».

Під час заняття, діти змогли сформувати модель поведінки сталого способу життя. Удосконалити звички соціальної поведінки, поводження з природними ресурсами та збереження природи.  Більш ширше ознайомилися з проблемою забруднення навколишнього середовища.

На занятті вихованці уточнили та поглибили уявлення про джерела сміття.  Дізналися про  гостру необхідність будування сміттєпереробних заводів,  сортування сміття. Набули знань  про поділ  твердих побутових відходів на текстиль, пластик, папір, скло та метал.

Під час пошуково – дослідницької  діяльності, діти поглибили  вміння аналізувати екологічну проблему, розширили знання дітей про властивості землі, повітря, води за допомогою спостережень та дослідів, активізували пізнавальну діяльність; також  розвили наочно-образне мислення, допитливість.

Дуже яскравий, емоційний відгук  та зацікавленість у роботі, проявили  діти під час створення поробок з покидькового матеріалу. 

Заняття пройшло в емоційно - піднесеному настрої, що дозволило кожній дитині сформувати своє власне ставлення до проблеми з переробки та сортування сміття і виявити  бажання самостійно  займатися сортуванням сміття вдома з батьками.