"День щастя і пізнання"
Вівторок – День щастя
Почуватися щасливим — мистецтво, яке робить людей сильнішими. Ми маємо дбати про себе, щоб мати ресурс потурбуватися про інших, щоб навчити дітей позитивному мисленню і мистецтву відчувати щастя, на власному прикладі , навіть у складні часи. У групах була проведена спільна творча робота вихователів, помічників вихователів і дітей на тему: «Що таке щастя?», де кожен міг сказати, що таке щастя саме для нього і творчо відтворити своє бачення. Робота педагогів пов’язана з великим нервово-психічним навантаженням. Тому необхідно володіти навичками та умінням відновлювати власні ресурси та емоційний стан. Найкращій спосіб опанувати знання та навички за короткий час - тренінг. Ми провели тренінг для вихователів: «Психологічне перезавантаження як спосіб регуляції емоційного стану», де використовували техніки арттерапії, сміхотерапії, вчилися технікам релаксації.
Отже, секрет щастя – це увага один до одного. Воно складається з окремих хвилин, з маленьких задоволень від посмішки, доброго погляду, компліменту, добрих думок і щирих почуттів.
Середа- День пізнання.
«Пізнай себе, і ти пізнаєш весь світ», говорив древньогрецький філософ Сократ. Розуміння себе, своїх бажань, мотивів – відправна точка у побудові власної картини світу. Самопізнання є необхідною умовою саморозвитку особистості. Краще пізнати себе допомагають численні психологічні тести. З дітьми старших груп проведений тест на визначення самооцінки «Сходинки». Для педагогів запропонований тест Маєрс – Бріггс для визначення типу особистості.