Короткотривалі зустрічі з вихованцями
Розвивати музичні, творчі здібності дітей з урахуванням можливостей кожної дитини за допомогою різних видів музичної діяльності – основне задання музичного виховання. Такий вид роботи налаштовує освітній процес на сучасний рівень, активізує його, тим самим робить підгрунтя для поліпшення якості освіти.
Численні дослідники наголошують, що завдяки саме ігровим формам пізнання дійсності діти з легкістю опановують суспільний досвід, набувають і закріплюють комплекси знань, умінь та навичок, розвивають свій потенціал, а при поєднанні в музичній грі двох потужніх феноменів – гри та музики, вібувається колосальний синергетичний ефект.
Музична гра з LEGO об’єднує в собі музику, співи, рух, гру з різнокольоровими деталями конструктора LEGO , навчання, праця, спілкування, експерементування. Вона спрямовує особистість на досягнення нового результату, активізує мислення, формує стійкий інтерес до організованості, розвиває музичні здібності дітей у доступній ігровій формі.
За допомогою різноманітних за розміром та кольором цеглинок, башточок LEGO можна визначити жанри в музиці, структуру твору, порівняти знайомі музичні твори, засоби музичної виразності. Подобається вихованцям старших груп й викладати цеглинками музичні речення, позначати довгі та короткі, високі та низькі звуки.
Так, наприклад, під час короткотривалої зустрічі з дітьми старшого дошкільного віку «Зірочки» була проведена музична гра «Тримайся, цеглиночко», яка, на перший погляд, носить розважальний характер, допоможе дошккільникам тримати поставу, непомітно для них самих напружувати та розслабляти окремі м’язи свого тіла, а ще – проявити кмітливість, наполеглевість і креативність в рухах.
Музична гра зі співом «Цеглинки розмовляли» допомогла вихованцям старшої групи «Зірочки» почути динамічні відтінки та ритмічно відтворити їх за допомогою цеглинок. Музична гра «Лего-телефончик», поєднала в собі спів, пальчикові вправи, імітаційні рухи.
А ще, вона здійснює заповітну мрію дошкільнят – «подзвонити» із садочка своїм рідним та сказати їм теплі слова. До речі, ця гра має маленький секрет. Якщо потрібно налагодити відносини між дітьми (які не можуть знайти спільної мови або посварилися), потрібно лише в пісні замінити слова («матусю», «татусю» тощо) на імена цих дітей і запропонувати їм зателефонувати один одному. Фраза - «я так тебе люблю» - розтопить в їх сердечках минулі образи, а стосунки стануть дружними. Цей принцип вдало діє також і в ситуації, коли серед дошкільників є сором’язлива дитина. Якщо одногрупники наберуть саме «її номер телефону» і заспівають саме їй, вона стане більш впевненою в собі та дуже щасливою.
Група старшого дошкільного віку "Зірочки"
Група старшого дошкільного віку "Зірочки"
Група старшого дошкільного віку "Зірочки"
Група середнього дошкільного віку "Розумники"
Група середнього дошкільного віку "Розумники"