УВАГА!!! ДІЄ НОВИЙ ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ ДІТЕЙ ДЛЯ ЗАРАХУВАННЯ ДО ЗДО СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ!..
Сьогодні у групі старшого дошкільного віку відбулося захопливе заняття з фінансової грамотності в межах Тижня фінансів, ініційованого Національним банком України. Де ми всі разом з дітьми дізналися, що таке гроші, звідки вони беруться та як ними правильно розпоряджатися. Збагатили словниковий запас такими термінами як: зарплатня, гроші, доходи та витрати. Розширили знання дітей про те, що гроші - це платіжний засіб, гроші є готівкові та безготівкові.До готівкових належать банкноти та монети, безготівкові гроші - це кошти, які перераховуються на банківську карту, але не все можна купити за гроші;формувати уявлення про потреби сім'ї;вчити визначати першочергові потреби сім'ї;розвивати логічне мислення, увагу, виховувати ощадливість та інтерес до занять з економіки.
Познайомилися з монетами та банкнотами інших країн, а також створили власну монету "Знайкопійочка".
Запросили до себе в гості дітей молодшого дошкільного віку, група "Хвилинки" на тематичну гру - розвагу "Мої перші гроші". Навчаємось граючи, застосовуємо в житті. Просто, практично, через гру. Знайомство з першими кроками фінансової грамотності через сюжетно-рольові ігри: "Крамниця", "Перукарня", "Кав'ярня", "Аптека", "Трансфер". До нас у гості на тематичне заняття завітали дітки молодшого дошкільного віку з групи "Хвилинки" і ми їм презентували свою власну монету "Знайкопійочка", сформували уявлення про значення грошей у суспільстві для здійснення платежів і покупок; удосконалили навички спілкування і ефективної взаємодії з дітьми старшого віку. Виховувати дружні взаємостосунки.
Під час інтерактивних ігор діти вчилися розрізняти монети та банкноти, обговорювали важливість заощаджень, а також кожен міг спробувати себе в ролі покупця та продавця. Особливий інтерес викликала гра «Скарбничка мрій», де діти вирішували, на що б вони хотіли накопичувати гроші.
Заняття пройшло у дружній та пізнавальній атмосфері. Маленькі фінансисти із захопленням виконували завдання та зробили перші кроки до розуміння фінансової відповідальності. Сподіваємось, ці знання допоможуть їм у майбутньому ставитися до грошей розумно та відповідально!