Розвиток рівноваги для покращення самовідчуття у дітей з ООП у "Дивосвіті"

    Для ефективного функціонування під час виконання певних завдань дитині необхідна здатність підтримувати контрольоване положення тіла під час статичних занять (нерухомих), наприклад, сидячі за столом або наступаючи на бордюр і динамічних (рухливих) занять, наприклад, під час рухливих ігор чи бігу або їзди на велосипеді. Під час фізкультурних занять з дітьми з особливими освітніми потребами інструктор з фізкультури Анжеліка Аршавська цім навичкам приділяє важливу увагу, бо дітям з особливими потребами утримання рівноваги часто є дуже складним завданням. В програмі фізичного розвитку дітей з ООП в “Дивосвіті”  рухова координація та баланс допомагають інклюзивним здобувачам освіти розвинути свої рухові навички, які є важливими для здійснення ними повсякденних дій. Впевненість у володінні своїм тілом створює у дітей з ООП позитивний емоційний досвід, що створює покращення їх самопочуття та самовідчуття.

    Рухова активність може бути складним джерелом для інклюзивних дітей, тому під час таких занять обов’язкова підтримка у співпраці з асистентом вихователя (Поліна Коломієць, Наталія Мішагіна, Вікторія Орлова), бо спільна діяльність передбачає інтеграцію зусиль для досягнення спільної мети. Вправи вводяться поступово, починаючи з розвитку статичної рівноваги де завдання більш нейтральні й зручні, а потім здійснюється перехід до більше складних завдань з розвитку динамічної рівноваги. Допомога засобами освітнього напрямку потрібна дитині не менше, а в багатьох випадках навіть більше, ніж медична й тому дитині з ООП важно розвиток наявних вмінь для застосовування в реальному житті.